پيام تسليت
شورای شهر کيف اوکرائين نهضت فراگير دموکراسي وترقي افغانستان شورای شهر کيف اوکرائين نهضت فراگير دموکراسي وترقي افغانستان

با دريغ و درد فراوان اطلاع يافتيم که يکي از پيشقراولان و پيش کسوتان نهضت ترقي خواهانه و دادخواهانهء ميهن عزيزما ،زنده ياد محمودبريالي چشم از جهان فرو بست .

اين مرد فرهيخته،مبارز نستوه و رفيق مهربان و دلسوز که يکي از رهبران بي بديل نهضت چپ و دموکراتيک در کشور بود؛تمام دوران زنده گي پُربار خويش را وقف کار و پيکار عادلانه بخاطر رهايي انسان محروم جامعه از چنگال فقر و بيدادگری نمود.

رفيق بريالي دانش و تجربهء را که در مکتب دشوار و بزرگ مبارزهء دادخواهانه آموخته و اندوخته بود،صادقانه و مدبرانه در خدمت انسان و انسانيت قرار داد و خود به مدرسهء بزرگ در اين راستا برای ديگران مبدل گرديد.

شادروان محمودبريالي تا آخرين لحظات زنده گي خويش بخاطر آرمان بزرگ اتحاد و همبستگي نيروهای ترقيخواه و تحول طلب در يک سازمان فراگير جهت تداوم مبارزهء عادلانه ،تلاش خستگي ناپذير بعمل آورد و تحقق کامل اين امر بزرگ را برای ما بمثابهء وظيفهء تاخير ناپذير لحظهء کنوني به ارمغان گذاشت .

ما در حالي که مرگ نابهنگام اين فرزند راستين و صديق ميهن را يک ضايعهء جبران ناپذير مي دانيم؛ به همسر ايشان خواهر گرانقدر جميله ناهيد،فرزندان و ساير اعضای خانواده و همچنان رفقا و دوستان همسنگر و هيات اجرائيه مجلس موسسان نهضت فراگير دموکراسي وترقي افغانستان تسليت عرض مي داريم .

روانش شاد باد!

 

 


December 16th, 2006


  برداشت و بازنویسی درونمایه این تارنما در جاهای دیگر آزاد است. خواهشمندم، خاستگاه را یادآوری نمایید.
 
بیانات، پیامها و گزارشها